جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۲
کد خبر: ۸۹۶۹۸
|
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

نشست روانشناسی تربیت موفق با عنوان «آسایش فردا»

نشست روانشناسی تربیت موفق با عنوان «آسایش فردا» با حضور سید محمد علی لوح موسوی کارشناس و مشاور روانشناسی بالینی در خانه فرهنگ فدک برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، خانه فرهنگ فدک، یکی از مراکز فرهنگی هنری منطقه 8، نشست روانشناسی «آسایش فردا» را با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و احترام به ارزش‌های فردی و اجتماعی، حقوق فردی و خانوادگی، سلامت و بهداشت فرد و جامعه، مسئولیت‌های فردی و اجتماعی و... برگزار می‌کند.

این نشست روز دوشنبه ۱۰ آبان ماه ساعت ۱۰ با حضور دکتر سید محمد علی لوح موسوی به موضوعاتی همچون شاخص جسم، انتقال‌دهنده عصبی، عاطفه و انگیزه و معنویت می‌پردازد و حضور برای همه شهروندان آزاد است. 

در این نشست‌ها رشد و نیازهای کودک، آسیب شناسی و روش‌های درمان آنها، آموزش دین به فرزندان و دیگر مسائل روز روانشناسی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند به خانه فرهنگ فدک واقع در میدان رسالت، خیابان آیت‌الله مدنی شمالی، بعد از تقاطع گلبرگ، کوچه پارک فدک مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۷۸۱۳۰۰۲ تماس بگیرند.

نظر شما